Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 14, 2013
Image Size
1.5 MB
Resolution
1000×2167
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,719 (3 today)
Favourites
167 (who?)
Comments
29
Downloads
9
×
ZK Week 2013: Euphoria in Blindness by CRComics ZK Week 2013: Euphoria in Blindness by CRComics
Yup, it's a ZK week submission without Zutara. But it is about them. :)

So I'm expressing my feelings through Sokka and Toph in this one. I personally found watching Aang and Katara kiss to be really really icky. The super-ickiest in fact. It was like watching Star Wars but in the end Princess Leia makes out with Luke and not Han Solo. Ew, what the yuck?? :wtf: For that lovely feeling I would like to say to the writers thank you most sincerely from the bottom of my sarcasm. 

Enjoy!
Add a Comment:
 
:iconvalum:
valum Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist
I am on your side!
Reply
:iconthekoreanpikachu:
TheKoreanPikachu Featured By Owner Dec 20, 2013
Yes.
Reply
:iconluvcatz94:
luvcatz94 Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I gotta agree. Watching Katara kissing Aang just turns me off. I would have been so much happier if the creators of the series just went with Katara ending up with Zuko and not Aang. Besides, I read somewhere that originally, the creators were going to have Zuko be Katara's love interest and I would have been so much happier!
Reply
:iconcrcomics:
CRComics Featured By Owner Aug 29, 2013  Professional Digital Artist
The entire time I was watching it I thought it was going in that direction. I thought that Aang was going to have to "let her go and let love go" in order to enter the Avatar state. Like Guru Patik said. But Aang got to go Avatar and get Katara too! What's up with that??? :wtf:
Reply
:iconocupers:
ocupers Featured By Owner Dec 4, 2013
it's cruel to us fans is what it is!!!
Reply
:iconkaoskid1:
Kaoskid1 Featured By Owner Aug 20, 2013

Damn it, Toph!

 

.

..

....

......

 

Go "comfort" him!

Reply
:iconocupers:
ocupers Featured By Owner Dec 4, 2013
XD
Reply
:iconcrcomics:
CRComics Featured By Owner Aug 26, 2013  Professional Digital Artist
:giggle:
Reply
:iconloba-j:
Loba-J Featured By Owner Jul 17, 2013
Haha, wow.
Reply
:iconideenkotze:
Ideenkotze Featured By Owner Jul 17, 2013  Student Photographer
I feel the same way about that kiss at the end ^^
Reply
Add a Comment: